Tahun ni raya kat kuantan.. orang sambut raya coz nak raikan kejayaan berpuasa selama sebulan. tapi raya tahun ni tak berseri pun.. tak apelah.. yang penting kene tahu bawa diri.. pegi jalan2 dengan along, kakyah dengan sepupu-sepupu best!
ni gambar kitorang pegi phuket.. ok, tipu.. kat Teluk cempedak je..
hehe.. nanti nak upload gambar raya lah..
Thursday, May 20, 2010
esok nk mengadu kat belog ini.. ders too much thing to talk but no one to talk to.. =(