Thursday, July 21, 2011

I love everything about CUN!


Tadi terdengar lagu ni.. sukanye.. dandan download kat 4shared.
teringat first time tengok cerita ni dengan mimie, sampai ternangis.. huhu.. punya lah q layan~..  bile dah habis sem, kat rumah langgan cerita ni pulak.. q tengok lagi! theheeee.. tak bosan pun. semua scene q suka..





Lirik lagu Cun Selalu (Remy Ishak dan Maya Karin)
Aku suka bila kau ketawa
Kau buat ku senyum ke telinga
Aku suka bila kau tersipu
Merah muka hendak sembunyi malu
Aku di sini dengan kamu
Kalau boleh biarlah selalu
Kerna kau kini ada dalam hati ku
Hanya kau dan aku sentiasa
Pedulikan apa orang kata
Kita berdua sama saja
Hanya ingin cari bahagia
Aku jumpa waktu kita bersama
Buangkan tisu basah air mata
Pimpin tangan ku utk selamanya
Jangan biarkan hati kamu resah
Kasih aku temu percayalah
Kau Dalam Diri Ku Selalu
Engkaulah Yang Aku Mahu  2x
Hanya Ingin Bersamamu… 4x
Hanya Ingin Bersama Kamu

Mari karok!

3 comments:

.zara. said...

wahhhh! <3 <3 <3 jugak!

haslinda said...

best kan cite ni... kite suke...!!!

~Queen Q~ said...

zai: <3
haslinda: best!!!