Friday, July 22, 2011

Official Potatoes Graduation Photo


Kalau anda gembira tepuk tangannn *clap clap*
 Kalau anda gembira tepuk tangannn *clap clap*
Kalau anda gembira begini lah caranya, 
Kalau anda gembira tepuk tangan *clap clap*

yeeeeeehaaaaaa... seronok lah.. rasa bahagia pulak pagi-pagi ni hajat tercapai.. eh2, bukan HAJAT BESAR tu la.. ni hajat nak dapat gambar comel. Sebelum ni q ade jugak post pasal gambar kentang ni kan.. nak tengok? (klik sini)

Semalam q request gambar ni. so pagi ni, pegi keja, tengok2 dah dapat. seronok kan :)
kalau korang nak jugak, boleh la request kat fb :)
nanti share2 lah gambarnye yeee :)

P/S: kat bawah ni gambar versi Homo sapiens..

6 comments:

an nyek said...

waa!! cam mne buat gmbr potato tu...lawa2...

.zara. said...

haha! geram. hutang saye belom langsai!

~Queen Q~ said...

annyek: buat kat fb :)

~Queen Q~ said...

zai: sabar ye.. q nak dapat ni pn bkn senang.. call, sms byk kali.. zai yg xdpt cd kn?

Arif Aiman said...

omak... cumel~

Iszati said...

gila kentang! heheheh comel la kentang nie! :)