Thursday, August 11, 2011

10 Ramadhan 1432 : simply delicious

Assalamualaikum.
Sedar tak sedar, dah 10 hari kita berpuasa. Siapa yang masih bersih record tu, tahniah la. Siapa yang dah bercuti tu, nanti jangan lupa ganti ye. Q pesan awal-awal.. Mana la tahu ade yang rajin buat puasa 6 nanti. boleh q puasa sama-sama. q memang suka berpuasa ni. menyihatkan badan :)

As usual, q share kan juadah berbuka. tapi 2 hari dah q miss kongsikan gambar.. hoho.. nak buat record pun tak boleh. sabar je la.

lauk simple,  jom kite tengok :)

p/s: perasan tak meja ni dah pakai baju?

Table cloth :)
  •  Sambal ikan
  • Nenas + ikan masin masak lemak cili api
  • Sayur sawi goreng




well, this is how my mother pampered us.


alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
lupa nak minum sirap ni!

kalau ade lagi dalam peti, sahur ni q nak minum BANYAK-BANYAK..
huhu..

dah lewat ni!
good night!

5 comments:

Tukang Godam said...

sedihnya.... saya makan pun roti jer.. xda sapa nak siapkan.. :(



Entry Baru: Hack Account User Windows

~Queen Q~ said...

roti pun rezeki jugak.. jangan sedih2 ye :)

Kumbang Jingga said...

woowwwwwww sedapppp...nak cikit leh hehe

H.J said...

lorh..air twister tu..aha

asyiqin nasir said...

sodap..:D