Sunday, August 7, 2011

5 Ramadhan 1432 : Diet

Assalamualaikum.

Pada hari tersebut, kami 1 rumah diet. sebab tu xde gambar makanan.. ok tipu!.. tak tahu lah macam mana punya lapar sampai lupa nak snap gambar.. bila ingat, memang makanan dah xde rupa makanan lah.. tinggal tulang je.. hohoho..

Nasib baik ingat! kami makan ikan cencaru belah belakang! dah robek blakang ikan jaket tu, letak sambal plak.. perghh!! sodap.. RALAT: tiada pic yang mampu dikongsi.. ;p huhu

Tapi ade Roti john! buat makan sahur.. tak muat lah perut nak makan sume time berbuka.. ehehe..





sekian.. 

bulan puasa ni kenapa diet tak menjadi??

2 comments:

Qaseh dalia adelia said...

ni lah roti john ye ..baru kenal

~Queen Q~ said...

laaaaaaa... knp baru kenal? aigooooo.. roti john ni lain sikit. sbb die letak black paper sauce. klau biase pnye sos cili + mayonis.. q prefer yg biase pnye je.